Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?Door de maatregelen rondom het Corona virus, zijn er op dit moment minder mensen in ons magazijn aanwezig. Natuurlijk doen zij hun uiterste best om jouw pakketje zo snel als mogelijk in te pakken en te verzenden! DHL doet er alles aan om het pakketje de volgende dag bij jou te bezorgen.
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Je kunt onze klantenservice bereiken via de mail en telefoon . Wij doen ons uiterste best om jouw vraag binnen 10 werkdagen te beantwoorden. Jouw bericht wordt onder een uniek toegewezen nummer geregistreerd in ons systeem. Wij werken van oud naar nieuw, waardoor je altijd reactie ontvangt op jouw bericht. Gelieve niet via al onze beschikbare kanalen meerdere berichten verzenden. Ook kun je ons telefonisch bereiken.
Wat is de status van mijn pakketje?
De track en trace code ontvang jij als het goed is zodra je pakketje bij ons het magazijn uit is en overhandigd is aan DHL.
Moet ik betalen voor het retourneren van mijn pakketje?
Ja, het retourneren van jouw pakketje is op eigen kosten.
Kan ik mijn bestelde item nog omwisselen voor een ander item?
Nee, door onze snelle verzending is dit in principe niet mogelijk. Uiteraard kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Mocht je bestelling nog niet verzonden zijn, omdat je bijvoorbeeld een pre-order item hebt besteld en mocht het gewenste item nog op voorraad zijn, gaan we ons best doen om de items nog voor jou om te wisselen. Ditzelfde geldt voor het omwisselen van de maat van het item.
Ik woon in de buurt, kan ik mijn retourpakketje ook bij jullie afgeven?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?
Na het plaatsen van jouw bestelling is het niet meer mogelijk dit online te wijzigen of annuleren, wel heb je het recht het pakket bij aflevering te weigeren en dit retour afzender te sturen.
Mijn maat is niet meer beschikbaar, wat nu?
Wanneer de gewenste maat niet meer bij het item staat, of je deze niet kunt toevoegen aan jouw winkelmandje, is de maat helaas uitverkocht. We doen ons uiterste best om de maatjes aan te vullen, maar we weten nooit zeker of dit altijd gaat lukken.
Wat moet ik doen om mijn item retour te sturen?
1. Mail ons naar [email protected]
2. Je krijgt van ons een bericht hoe we jouw retour gaan verwerken en welke stappen jij verder moet volgen.
3. Print het label uit van het desbetreffende pakketdienst die je uitgekozen hebt en plak het over de oude adreslabel.
4. Breng het naar een desbetreffende punt om het retour te verzenden naar ons.
5. Vraag om een track & trace code. Je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor het retourneren van je items!
MOMENTEEL ONTVANG JE GEEN BEVESTIGING VAN ONTVANGST VAN JOUW RETOUR. VIA JOUW TRACK EN TRACE CODE KUN JE ZIEN WANNEER JOUW PAKKETJE BIJ ONS GELEVERD IS. NA ONTVANGST ZAL JOUW RETOUR DIRECT VERWERKT WORDEN EN ZULLEN WIJ DEZE BINNEN 10 DAGEN TERUGBETALEN.
Contact:
Je kunt contact met ons opnemen via:
Mail: [email protected]
Telefoon: (0)20 403 7003
Hoe verloopt mijn retour pakketje?
Zodra je jouw pakketje opstuurt, komt hij binnen in ons magazijn. Je kunt jouw Track & Trace volgen, wanneer dit zover is.
Na ontvangst van jouw pakketje, zal jouw pakketje direct nagekeken worden en *het bedrag binnen 10 dagen aan jou geretourneerd worden.
Zijn de 10 dagen verstreken en heb jij het desbetreffende bedrag nog niet retour ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice zodat we dit voor jou uit kunnen zoeken!
*LET OP: Je krijgt je aankoopbedrag altijd geretourneerd in de vorm waarin je betaald hebt.
Valt jouw pakketje / retour buiten om de wettelijk geldende termijnen, dan zullen wij deze niet behandelen en dien je opnieuw verzendkosten naar ons over te maken, om jouw pakketje retour te krijgen.
Klachten / Garantie
Heb je een item ontvangen die niet aan de juiste kwaliteit voldoet? En twijfel je of dit onder de garantie valt? Stuur dan een bericht naar ons met als onderwerp klacht.*
Vermeld hierbij de volgende gegevens:
- Jouw klacht
- Je ordernummer
- Een foto van het item/de klacht
Ons team zoekt vervolgens zo snel mogelijk naar een passende oplossing.
*LET OP: klachten en/of garantie-aanvragen die niet zijn aangemeld bij ons én zonder enige correspondentie naar het retouradres worden gestuurd, worden niet in behandeling genomen!
LET OP! Wij accepteren jouw retourzending niet wanneer:
- Het artikel is gewassen en/of gedragen
- De voorgeschreven gebruiksinstructies van het artikel niet zijn opgevolgd
- Het artikel beschadigd is buiten onze schuld om
- Het artikel buiten de wettelijke tijd bij ons binnen is gekomen
LET OP! Valt jouw pakketje / retour buiten om de wettelijk geldende termijnen, dan zullen wij deze niet behandelen en dien je opnieuw verzendkosten naar ons over te maken, om jouw pakketje retour te krijgen.
Retour verzenden naar:
TTDGifts
Retouren Amsterdam Industry
New Yorkstraat 3-7
1175 RD Lijnden
De kosten voor het verzenden worden dus niet vergoed.
Ons telefoonnummer waar wij op te bereiken zijn is: (0)20 403 7003
Onze email is: [email protected]